Для клієнтів

Важлива інформація для клієнтів

Повідомляємо вас, що всі платежі за договорами необхідно здійснювати за наступними реквізитами:

  • п/р № UA983390720000026508005881001, в АТ «РВС БАНК», код банку 339072, отримувач ТОВ «ФК «ПАРІС» код ЄДРПОУ 38962392

При цьому, зазначивши: власне ПІБ, ідентифікаційний код, суму та номер договору.

З питань щодо реструктуризації заборгованості за кредитами, укладення мирових угод, відстрочення та розстрочення оплати за кредитами просимо звертатися на офіційну електронну адресу: fcparis.2013@gmail.com

Шановні клієнти!
Звертаємо Вашу увагу, що ТОВ «ФК «ПАРІС» завжди готове йти Вам на зустріч з питань добровільного погашення боргу.

 

ПОРЯДОК ВЗАЄМОДІЇ ІЗ СПОЖИВАЧЕМ ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ ПРИ

ВРЕГУЛЮВАННІ ПРОСТРОЧЕНОЇ ЗАБОРГОВАНОСТІ

(ВИМОГИ ЩОДО ЕТИЧНОЇ ПОВЕДІНКИ)

 

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Цей порядок взаємодії із споживачем фінансових послуг (в тому числі із Боржником та третіми особами) при врегулюванні простроченої заборгованості (вимоги щодо етичної поведінки) – (далі за текстом «Порядок») розроблений на підставі чинного законодавства Украї ни, Закону України «Про споживче кредитування» та інших нормативно правових актів України, з метою належної взаємодії Товариства з обмеженою відповідальністю «Фінансова Компанія «ПАРІС» (далі за текстом – Компанія, Товариство) із споживачем фінансових послуг (в тому числі і з боржником та третіми особами) при врегулюванні простроченої заборгованості. Цей порядок також містить перелік та опис заходів, принципів, які необхідно реалізувати відповідним співробітникам Компанії, для належної взаємодії із споживачем фінансових послуг (в тому числі і з Боржником та третіми особами).

1.2. Усі дії Компанії повинні ґрунтуватися на принципах законності, принципі забезпечення

відповідального ставлення до всіх категорій Боржників та третіх осіб при врегулюванні простроченої заборгованості (дотримання вимог щодо етичної поведінки).

 

ІІ. ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ

2.1. Взаємодія із споживачем фінансових послуг, іншою особою при врегулюванні простроченої заборгованості - надання споживачеві фінансових послуг вимоги щодо погашення простроченої заборгованості та/або інформування щодо такої вимоги, інформування іншої особи (якщо таке право прямо передбачено умовами договору про споживчий кредит, крім випадків взаємодії з представником, спадкоємцем, поручителем або майновим поручителем) про необхідність виконання споживачем фінансових послуг прострочених зобов'язань за договором про споживчий кредит починаючи з дати прострочення виконання грошового зобов'язання за таким договором, а також здійснення будь -яких інших контактів із метою врегулювання простроченої заборгованості зі споживачем фінансових послуг, іншою особою, які вчиняються кредитодавцем, новим кредитором, колекторською компанією чи особою, залученою до здійснення колекторської

діяльності, уключаючи шляхом здійснення безпосередньої взаємодії (телефонні та відеопереговори, особисті зустрічі), надсилання текстових, голосових та інших повідомлень через засоби комунікації, шляхом використання програмного забезпечення аб о технологій та надсилання поштових відправлень із позначкою "Вручити особисто" за місцем проживання чи перебування або за місцем роботи фізичної особи;

 

2.2.Засіб зв'язку (засіб телекомунікації) - технічне обладнання, що використовується для взаємодії при врегулюванні простроченої заборгованості за договором про споживчий кредит;

 

2.3.Згода на взаємодію при врегулюванні простроченої заборгованості (далі - згода на взаємодію) - добровільне волевиявлення близької особи споживача фінансових послуг, третьої особи, взаємодія з якою передбачена договором про споживчий кредит, та особи, персональні дані якої зібрані в процесі взаємодії при врегулюванні простроченої заборгованості (за умови її поінформованості), щодо надання дозволу кредитодавцю, новому кредитору, колекторській компанії або особі, залученій до здійснення колекторської діяльності, будь -яким чином взаємодіяти з нею щодо врегулювання простроченої заборгованості за договором про споживчий кредит у спосіб, визначений в частині першій статті 25 Закону про споживче кредитування;

 

2.4.Надмірна взаємодія із споживачем фінансових послуг, іншою особою при врегулюванні

простроченої заборгованості - взаємодія при врегулюванні простроченої заборгованості за

договором про споживчий кредит, яка здійснюється шляхом, не передбаченим Законом про

споживче кредитування та/або з порушенням умов її проведення, передбачених Законом про споживче кредитування та цим Положенням;

 

2.5.Прострочена заборгованість (ПЗ) – будь-яка заборгованість Боржника, що виникла в результаті порушення Боржником умов погашення зобов’язань, визначених Договором, строк сплати якої настав.

 

2.6.Фіксування взаємодії із Боржником та третіми особами технічними засобами – технічний запис, який здій снюється під час безпосередньої взаємодії із Боржником та третіми особами за допомогою відео- та/або звукозаписувального технічного засобу та перетворений у форму електронних даних;

 

ІІІ. ВИМОГИ ЩОДО ВЗАЄМОДІЇ ІЗ СПОЖИВАЧЕМ (БОРЖНИКОМ ТА ТРЕТІМИ

ОСОБАМИ) ПРИ ВРЕГУЛЮВАННІ ПРОСТРОЧЕНОЇ ЗАБОРГОВАНОСТІ

(ВИМОГИ ЩОДО ЕТИЧНОЇ ПОВЕДІНКИ)

3.1. Товариство з обмеженою відповідальністю «Фінансова Компанія «ПАРІС» здій снює взаємодію із споживачами фінансових послуг при врегулюванні простроченої заборгованості виключно шляхом:

1) безпосередньої взаємодії (телефонні переговори, особисті зустрічі). Проведення особистих зустрічей можливе виключно з 9 до 18 години, за умови що споживач не заперечує проти проведення з ним зустрічі та попередньо надав згоду на особисту зустріч під час телефонної розмови або окрему письмову згоду на це. Місце і час зустрічі підлягають обов'язковому попередньому узгодженню;

2) надсилання текстових, голосових та інших повідомлень через засоби телекомунікації, у

тому числі без залучення працівника Товариства, шляхом використання програмного забезпечення або технологій , з використанням контактних даних споживача, зокрема таких як електронна пошта, номери телефонів споживача, що були наданні останнім Товариству в процесі укладання, виконання та припинення договору про надання споживчого кредиту в будь-який спосіб, в тому числі, але не виключно через контакт-центр Товариства та/або в інший спосіб, що дає можливість підтвердити таку передачу даних споживачем;

3) надсилання поштових відправлень із позначкою "Вручити особисто" за місцем проживання чи перебування або за місцем роботи споживача.

 

3.2. Під час першої взаємодії Товариства із споживачем, у рамках врегулювання простроченої заборгованості, Товариство зобов’язане повідомити споживачу:

1) своє повне найменування, номер телефону для здійснення зв'язку та адресу (електронну або поштову) для листування;

2) прізвище, власне ім'я, по батькові (за наявності) особи, яка здій снює взаємодію із споживачем, або ім'я та індекс, за допомогою якого Товариство однозначно ідентифікує особу, яка здій снює взаємодію, або зазначення про використання для взаємодії програмного забезпечення або технології , якщо взаємодія здій снюється без залучення працівника Товариства;

3) правову підставу взаємодії;

4) розмір простроченої заборгованості (розмір кредиту, проценти за користування кредитом, розмір комісії та інших платежів, пов'язаних з отриманням, обслуговуванням і поверненням

кредиту), розмір неустой ки та інших платежів, що стягуються при невиконанні зобов'язання за договором про споживчий кредит або відповідно до закону.

 

3.3. У разі звернення Товариства до третіх осіб, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію, у тому числі до близьких осіб споживача, інформація про розмір простроченої заборгованості повідомляється лише за наявності згоди споживача на передачу інформації про наявність простроченої заборгованості таким особам, в тому числі, якщо така згода зафіксована в договорі про надання споживчого кредиту, укладеного із споживачем.

 

3.4. Після першої взаємодії по врегулюванню простроченої заборгованості, на вимогу споживача Товариство надає протягом семи робочих днів після такої взаємодії розрахунок

простроченої заборгованості споживача, особисто або шляхом направлення листа на зазначену в договорі про споживчий кредит адресу (електронну або поштову), або в інший визначений таким договором спосіб.

 

3.5. Товариство не має права за власною ініціативою повторно взаємодіяти із споживачем до моменту надання вищевказаного розрахунку простроченої заборгованості, підписаного

Товариством шляхом накладення аналога власноручного підпису та печатки уповноваженої особи Товариства або підписаного безпосередньо уповноваженою особою Товариства.

 

3.6. Моментом надання Товариством споживачу розрахунку простроченої заборгованості є будь-який із таких:

1) момент отримання Товариством, підтвердження направлення споживачу, розрахунку

простроченої заборгованості - у разі направлення таких документів електронною поштою;

2) 23 година 59 хвилин десятого робочого дня з дня направлення Товариством, рекомендованого поштового відправлення з описом вкладення, що містило розрахунок

простроченої заборгованості споживача, або момент отримання повідомлення про вручення

зазначеного поштового відправлення, якщо таке повідомлення отримано Товариством, раніше зазначеного 10-денного строку.

3) отримання споживачем смс-повідомлення з активним посиланням, при натисканні якого споживачу забезпечується перехід на розрахунок простроченої заборгованості споживача, що підготовлений Товариством – якщо договором про споживчий кредит передбачена комунікація Товариства із споживачем за номером телефону;

4) момент отримання Товариством, підтвердження про отримання споживачем повідомлення Товариства з розрахунком простроченої заборгованості – у разі направлення такого документу через месенджери (Viber, Telegram, Messenger).

Товариство, у встановленому Національним банком України порядку, здійснює фіксування кожної безпосередньої взаємодії із споживачем, його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем, майновим поручителем або третіми особами, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію, за допомогою відео- та/або звукозаписувального технічного засобу з метою захисту правового інтересу учасників врегулювання простроченої заборгованості.

Товариство зобов'язане попередити споживача, й ого близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя, май нового поручителя або третіх осіб, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію, про таке фіксування.

Товариство зберігає всі носії інформації, на яких зафіксовано взаємодію із споживачем, його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем, майновим поручителем або третіми особами, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію (у тому числі за допомогою технічних засобів), протягом трьох років після такої взаємодії.

Товариство може здій снювати обробку виключно персональних даних споживача, його близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя, май нового поручителя або третіх осіб, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію, обов'язок з обробки яких покладений на них законом, а також персональних даних, що містяться у матеріалах та даних, зібраних у процесі взаємодії при врегулюванні простроченої заборгованості.

 

3.7. Товариство при врегулюванні простроченої заборгованості не здійснює обробку персональних даних третіх осіб, у тому числі близьких осіб споживача, які не надали згоди на обробку їхніх даних, а також таких даних про споживача, й ого близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя або май нового поручителя, третіх осіб, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію:

1) щодо графіка його роботи;

2) щодо місця та часу відпочинку;

3) щодо пої здок у межах та за межі Украї ни;

4) щодо місця та часу зустрічі з рідними, друзями та іншими особами;

5) щодо інформації, розміщеної в соціальних мережах;

6) щодо стану здоров'я;

7) щодо політичних поглядів та релігій них переконань;

8) щодо членства у партіях та громадських об'єднаннях;

9) фото та відеоматеріалів із зображенням споживача, й ого близьких осіб, представника,

спадкоємця, поручителя або май нового поручителя, третіх осіб, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію (крім випадків створення, зберігання, використання таких фото- та/або відеоматеріалів для виконання передбачених законодавством обов'язків, а також випадків створення, зберігання, використання таких фото- та/або відеоматеріалів на підставі письмової згоди споживача, й ого близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя або май нового поручителя, третіх осіб, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію).

3.8. Товариство зобов'язане дотримуватися вимог законодавства щодо взаємодії із споживачами під час врегулювання простроченої заборгованості (вимог щодо етичної поведінки).

 

Товариству та його співробітникам при врегулюванні простроченої заборгованості забороняється:

1) здійснювати дії, що зазіхають на особисту гідність, права, свободи, власність споживача, його близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя, май нового поручителя та/або інших осіб, ставлять під загрозу життя, здоров'я, ділову репутацію зазначених осіб, а також використовувати погрози, шантаж, вчиняти інші незаконні (неправомірні) дії стосовно зазначених осіб;

2) вводити споживача, й ого близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя, май нового поручителя, третіх осіб, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію, в оману щодо:

а) розміру, характеру та підстав виникнення простроченої заборгованості, а також наслідків, що настануть для споживача, й ого близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя, майнового поручителя, третіх осіб, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію, у разі невиконання умов договору про споживчий кредит;

б) передачі питання про погашення простроченої заборгованості на розгляд суду, можливості застосування до боржника заходів адміністративного і кримінального переслідування;

в) належності Товариства до органів державної влади та органів місцевого самоврядування;

 

3) з власної ініціативи взаємодіяти із споживачем, й ого близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем, май новим поручителем або третіми особами, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію, та/або з їхніми близькими особами у період з 20 до 9 години, а також у вихідні, святкові і неробочі дні;

4) взаємодіяти із споживачем, й ого близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем, май новим поручителем або третіми особами, взаємодія з якими передбачена

договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію, та/або з ї хніми близькими особами більше двох разів на добу, крім випадків додаткової взаємодії за ї хньою власною ініціативою. Взаємодія за допомогою засобів зв'язку вважається такою, що відбулася, якщо в результаті такої взаємодії особі передано змістовну інформацію про розмір простроченої заборгованості (розмір кредиту, проценти за користування кредитом, розмір комісії та інших платежів, пов'язаних з отриманням, обслуговуванням і поверненням кредиту), порядок її погашення, розмір неустой ки та інших платежів, що стягуються у разі невиконання зобов'язань за договором про споживчий кредит або відповідно до закону;

5) приховувати інформацію про номер контактного телефону, з якого здій снюється дзвінок або надсилається повідомлення споживачу, й ого близьким особам, представнику, спадкоємцю, поручителю, майновому поручителю, третім особам, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію, про поштову адресу або адресу електронної пошти, з якої надсилається повідомлення, про відправника поштового або електронного повідомлення;

6) використовувати функцію (сервіс) автоматичного додзвону до споживача, й ого близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя, май нового поручителя, третіх осіб, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію, протягом більше 30 хвилин на добу;

7) використовувати на конвертах або повідомленнях, що надсилаються споживачу, й ого близьким особам, представнику, спадкоємцю, поручителю, май новому поручителю або третім особам, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію, зображення, що можуть бути сприй няті як такі, що містять погрозу, розміщувати на конвертах або повідомленнях відомості, що прямо чи опосередковано вказують на наявність заборгованості, використовувати написи "виконавчий документ", "рішення про стягнення", "повідомлення про виселення" тощо, а також най менування органів державної влади, у тому числі осіб, які здій снюють повноваження у сфері примусового виконання рішень;

8) будь-яким чином повідомляти третіх осіб (крім осіб, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію) про заборгованість споживача або здійснювати взаємодію з цими особами таким чином, щоб ї м стала відома або могла стати відомою інформація про заборгованість споживача, крім випадків взаємодії з особою, стосовно якої споживач надав згоду на передачу їй інформації про наявність простроченої заборгованості, а також інших випадків, передбачених законом;

9) вимагати від споживача, його близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя, май нового поручителя, а також його роботодавця та/або інших осіб прий няти на себе зобов'язання щодо простроченої заборгованості, якщо інше не передбачено договором про споживчий кредит або законом;

10) вчиняти дії, що завдають шкоду репутації, у тому числі діловій репутації, споживача, його близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя, або погрожувати вчиненням таких дій;

11) вимагати погашення заборгованості в інший спосіб, ніж передбачено договором про

споживчий кредит або законом;

12) за власною ініціативою будь-яким чином взаємодіяти із споживачем або й ого близькими особами, якщо споживач письмово, шляхом надання всіх належним чином оформлених підтвердних документів, повідомив, що й ого інтереси при врегулюванні простроченої заборгованості представляє й ого представник;

13) проводити особисті зустрічі із споживачем, й ого близькими особами, представником,

спадкоємцем, поручителем, май новим поручителем, третіми особами, взаємодія з якими

передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію, без

попереднього погодження таких зустрічей відповідною особою;

14) будь-яким чином взаємодіяти з приводу укладеного споживачем договору про споживчий кредит з особами (крім споживача, й ого представника, спадкоємця, поручителя, май нового поручителя), які не надали згоди на таку взаємодію.

 

Товариство має право для донесення до споживача інформації про необхідність виконання зобов'язань за договором про споживчий кредит при врегулюванні простроченої заборгованості взаємодіяти з третіми особами, персональні дані яких передані Товариству споживачем у процесі укладення, виконання та припинення договору про споживчий кредит.

Обов'язок щодо отримання згоди таких третіх осіб на обробку ї хніх персональних даних до передачі таких персональних даних Товариству покладається на споживача. При цьому, споживач в момент передачі даних третіх осіб, попереджається Товариством, що за неправомірну передачу персональних даних третьої особи передбачена кримінальна відповідальність, встановлена статтею 182 Кримінального кодексу Украї ни, за незаконне збирання, зберігання, використання, поширення конфіденцій ної інформації про третіх осіб.

Якщо під час першої взаємодії Товариства з третьою особою вона висловила заборону на здійснення обробки її персональних даних, Товариство припиняє здій снення такої обробки.

Товариство з власної ініціативи не здійснює взаємодію з особами, з моменту отримання документів, які свідчать, що така особа:

1) є недієздатною особою або особою, обмеженою в дієздатності;

2) перебуває на стаціонарному лікуванні в закладі охорони здоров'я;

3) є особою з інвалідністю I групи;

4) є неповнолітньою особою.

У разі неподання документів, що підтверджують наявність обставин, передбачених цією частиною, їх наявність вважається непідтвердженою. Товариство не залучає уповноважених представників споживача для врегулювання простроченої заборгованості споживача.

 

ІV. ЗАКЛЮЧНІ ТА ІНШІ ПОЛОЖЕННЯ

4.1. Даний Порядок затверджується рішенням Директора і набирає чинності з дати й ого затвердження та діє до його скасування або до затвердження нової редакції порядку, що регулює аналогічні питання.

4.2. Зміни та доповнення до даного Порядку можуть бути внесені шляхом затвердження ї х рішенням Директора Компанії.

4.3. У випадку конфлікту норм Порядку та норм законодавства Украї ни, діють норми законодавства України.

4.4. Якщо при врегулюванні простроченої заборгованості представником (працівником) Компанії було допущено порушення вимог, встановлених даним Порядком, законів Украї ни та інших нормативно правових актів, які регулюють вимоги та порядок взаємодії із споживачем фінансових послуг (в тому числі із Боржником та третіми особами) при врегулюванні простроченої заборгованості (вимоги щодо етичної поведінки); споживач фінансових послуг (в тому числі і Боржник та треті особи), можуть повідомити Компанію про такі випадки порушень через наступні канали комунікації:

Адреса для листування: 03150, м. Київ, Печерський район, вул. Велика Васильківська, будинок 77а;

Електронна адреса (Email): fcparis.2013@gmail.com,

Контактний телефон: +38-097-201-32-53

 

 

 

 

 

 

 

ПОВІДОМЛЕННЯ

про те, що інтереси споживача фінансових послуг при врегулюванні простроченої

заборгованості представляє його уповноважений представник

 

 

Товариство з обмеженою відповідальністю «Фінансова Компанія «ПАРІС» (далі - Кредитодавець) повідомляє своїх клієнтів, що у разі, якщо інтереси споживача перед Кредитодавцем при врегулюванні простроченої заборгованості представляє його уповноважений представник, то Споживачу необхідно письмово звернутися на поштову адресу Кредитодавця із заповненою Заявою (Додаток 1) та надати наступний пакет підтверджувальних документів:

 

1. Оригінал нотаріально засвідченої довіреності, яка засвідчує повноваження представника на врегулювання простроченої заборгованості перед Кредитодавцем або належним чином засвідчену копію договору про надання правової допомоги (якщо представництво здійснюється адвокатом);

2. Належним чином засвідчену копію паспорту (всіх сторінок) та дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) споживача та уповноваженого представника (у випадку наявності у споживача, його уповноваженого представника ID-картки – в обов’язковому порядку надається витяг з Єдиного державного демографічного реєстру за формою, встановленою чинним законодавством України);

3. Заяву про згоду на обробку персональних даних уповноваженого представника (Додаток 2);

4. Заяву уповноваженого представника щодо засобів зв’язку (комунікації) з ним (Додаток 3).

 

Додатки:

1. Додаток 1: Заява про те, що інтереси споживача фінансових послуг при врегулюванні простроченої заборгованості представляє його уповноважений представник, (заповнюється споживачем фінансових послуг);

2. Додаток 2: Заява про згоду на обробку персональних даних уповноваженого представника споживача фінансових послуг (заповнюється уповноваженим представником);

3. Додаток 3: Заява уповноваженого представника щодо засобів зв’язку (комунікації) з ним (заповнюється уповноваженим представником).

 

При цьому у зверненні має бути вірно зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.

 

ДОДАТОК 1

Директору Товариства з обмеженою

Відповідальністю «Фінансова Компанія «ПАРІС»

ПІБ споживача_____________

Паспорт: Номер__ Серія_________

Виданий: _______Дата видачі:________

РНОКПП:_________________

Тел.:_____________________

Адреса для листування:____________

 

ЗАЯВА

Цією заявою повідомляю, що мною надані повноваження на врегулювання простроченої заборгованості по укладеному між мною та ТОВ «Фінансова Компанія «ПАРІС» (далі – Кредитодавець) договору споживчого кредиту № від ___.____.20 р. (далі – Договір) моєму уповноваженому представнику, а саме: _______________________, (повністю ПІБ, РНОКПП уповноважено представника).

Прошу всю подальшу комунікацію, щодо врегулювання простроченої заборгованості проводити через представника. Погоджуюсь та надаю Кредитодавцю свою згоду, що у разі відсутності зв’язку (комунікації) з уповноваженим представником та/або не вчинення представником дій спрямованих врегулювання простроченої заборгованості, Кредитодавець має право зв’язуватися та взаємодіяти при врегулюванні простроченої заборгованості по Договору зі мною та з третіми особами, згода на взаємодію з якими передбачена кредитним договором.

Додатки:

1. Оригінал довіреності, засвідченої « __» _______ року приватним нотаріусом (ПІБ нотаріусу) нотаріального округу (назва нотаріального округу) за реєстровим номером , або

належним чином засвідчена копію Договору про надання правової допомоги від «__» (якщо

здійснюється адвокатом) _____ року №___ ;

2. Копія паспорту, копія документу з даними про реєстраційний номер облікової картки платника податків (споживача та уповноваженої особи);

3. Заява про згоду на обробку персональних даних уповноваженого представника споживача фінансових послуг;

4. Заява уповноваженого представника щодо засобів зв’язку (комунікації) з ним від «    » року.

Дата підпис ПІБ споживача

 

 

ДОДАТОК 2

 

ЗАЯВА

про згоду на обробку персональних даних

 

Я,_____________________________, РПОКПП__________, (ПІБ уповноважено представника) __________________Паспорт: Номер___ Серія ____, виданий __________________, _____ року (надалі – уповноважений представник), на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» даю свою безумовну та безвідкличну згоду та ТОВ «Фінансова Компанія «ПАРІС», ідентифікаційний код ЄДРПОУ: 42254696, що знаходиться за адресою: 02094, Україна, м. Київ, бул. Верховної Ради, 34, офіс 511 (надалі – Товариство) на обробку моїх персональних даних у картотеках

та/або за допомогою інформаційно телекомунікаційної системи Товариства.

Підтверджую, що я повідомлений про склад та зміст зібраних персональних даних, свої права, визначені Законом України «Про захист персональних даних», мету збору персональних даних та осіб, яким передаються персональні дані, враховуючи також інформацію про транскордонну передачу персональних даних.

Я підтверджую, що надана мною згода на обробку моїх персональних даних не вимагає здійснення Товариством повідомлень про передачу моїх персональних даних третім особам згідно з нормами ст. 21 Закону України «Про захист персональних даних».

Ця заява підписана мною власноручно та надана на невизначений строк.

_____________ ___________________ _____ _______________________

Дата підпис ПІБ уповноваженого представника

 

 

ДОДАТОК 3

 

Директору Товариства з обмеженою

Відповідальністю «Фінансова Компанія «ПАРІС»

ПІБ уповноваженого представника_____________

Паспорт: Номер__ Серія_________

Виданий: _______Дата видачі:________

РНОКПП:_________________

Тел.:_____________________

Адреса для листування:____________

 

 

ЗАЯВА

щодо засобів зв’язку (комунікації)

 

Прошу всю комунікацію щодо врегулюванні простроченої заборгованості по  договору споживчого кредиту №____ від _____ 20 р. ( далі – Договір), укладеного з______________(ПІБ, РНОКПП споживача), уповноваженим представником якого я є,

проводити через наступні засоби зв’язку:

1. Листування: за адресою реєстрації, проживання та місця моєї роботи

_____________________________________________________________________________

2. Телефонні переговори за телефонами:

2.1. __________________________

2.2. __________________________

2.3. __________________________

3. Електронне листування:__________________________________(вказати адресу електронної пошти уповноваженого представника).

У разі зміни контактних даних будь-якого із каналів зв’язку зобов’язуюсь протягом 3 (трьох) робочих днів надати Товариству оновлені дані.

 

Додатки:

1. Копія Паспорту уповноваженого представника.

2. Копія документу з даними про реєстраційний номер облікової картки платника

податків (РНОКПП) уповноваженого представника.

_____________ ___________________ _____ _______________________

Дата підпис ПІБ уповноваженого представн

 

 

 

 

УМОВИ, ЗА ЯКИХ КРЕДИТОДАВЕЦЬ, НОВИЙ КРЕДИТОР РОЗПОЧИНАЮТЬ

ДІЯЛЬНІСТЬ ІЗ ВРЕГУЛЮВАННЯ ПРОСТРОЧЕНОЇ ЗАБОРГОВАНОСТІ,

ЗДІЙСНЮЮТЬ ВІДСТУПЛЕННЯ ПРАВА ВИМОГИ ЗА ДОГОВОРОМ ПРО

СПОЖИВЧИЙ КРЕДИТ НОВОМУ КРЕДИТОДАВЦЮ

 

Відповідно до норм чинного законодавства, а також на підставі укладеного між Споживачем та Кредитодавцем договору про споживчий кредит, Кредитодавець має право:

 

У разі повного або часткового прострочення споживачем погашення заборгованості

за споживчим кредитом згідно з укладеним із Банком договором про споживчий кредит, з першого дня виникнення простроченої заборгованості взаємодіяти із споживачем, його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем, майновим поручителем або третіми особами з метою врегулювання простроченої заборгованості, в тому числі направляти споживачу вимогу про повне дострокове погашення заборгованості за договором. На будь-якому етапі врегулювання простроченої заборгованості, Банк має право залучити колекторську компанію до врегулювання такої простроченої заборгованості.

 

У будь-який момент незалежно від наявності простроченої заборгованості за споживчим кредитом згідно з укладеним із Банком договором про споживчий кредит без згоди споживача відступити право вимоги за договором про споживчий кредит будь-якій особі. Банк зобов’язаний інформувати споживача про таке відступлення згідно норм чинного законодавства

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПОРЯДОК ВІДСТУПЛЕННЯ ПРАВА ВИМОГИ ЗА ДОГОВОРОМ ПРО

СПОЖИВЧИЙ КРЕДИТ

(відповідно до ст. 18 Закону України «про споживче кредитування»)

1. Відступлення права вимоги за договором про споживчий кредит здійснюється відповідно до цивільного законодавства з урахуванням особливостей, встановлених цим Законом. Кредитодавець, який відступив право вимоги за договором про споживчий кредит новому кредитору або залучив колекторську компанію до врегулювання простроченої заборгованості, зобов’язаний протягом 10 робочих днів з дати відступлення права вимоги за договором про споживчий кредит новому кредитору або залучення колекторської компанії до врегулювання простроченої заборгованості повідомити споживача у спосіб, визначений частиною першою статті 25 цього Закону та передбачений договором про споживчий кредит, про такий факт та про передачу персональних даних споживача, а також надати інформацію про нового кредитора або колекторську компанію відповідно (найменування, ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України, місцезнаходження, інформацію для здійснення зв’язку - номер телефону, адресу, адресу електронної пошти).

Зазначений обов’язок зберігається за новим кредитором у разі подальшого відступлення права вимоги за відповідним договором.

 

2. Відступлення права вимоги за договором про споживчий кредит допускається фінансовій установі, яка відповідно до закону має право надавати кошти у позику, в тому числі на умовах фінансового кредиту, та/або послуги з факторингу. У разі якщо особа, яка не є фінансовою установою, яка відповідно до закону має право надавати кошти у позику, в тому числі на умовах фінансового кредиту, та/або послуги з факторингу, набуває право вимоги за договором про споживчий кредит у результаті правонаступництва або відповідно до закону, така особа не має права самостійно врегульовувати прострочену заборгованість та зобов’язана залучити до врегулювання простроченої заборгованості колекторську компанію. Зазначена вимога не поширюється на Фонд гарантування вкладів фізичних осіб.

 

3. До нового кредитора переходять передбачені цим Законом зобов’язання кредитодавця, зокрема щодо взаємодії із споживачами при врегулюванні простроченої заборгованості (вимоги щодо етичної поведінки). Новий кредитор не має права залучати колекторську компанію до врегулювання простроченої заборгованості, якщо умовами договору про споживчий кредит, за яким набуто право вимоги, не передбачено таке право кредитодавця.

 

4. Положення цієї статті застосовуються до всіх подальших відступлень права вимоги за договором про споживчий кредит, які здійснюються новим кредитором.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПОРЯДОК І СПОСІБ ПОГАШЕННЯ ПРОСТРОЧЕНОЇ ЗАБОРГОВАНОСТІ

Порядок погашення простроченої заборгованості.

Отриманні від Позичальника кошти спрямовуються на погашення заборгованості в такій черговості:

1) у першу чергу сплачуються прострочена до повернення сума позики та прострочені проценти за

користування позикою;

2) у другу чергу сплачуються сума позики та проценти за користування позикою;

3) у третю чергу сплачується пеня (штрафні санкції), комісії та інші платежі встановлені договором споживчого кредиту.

Спосіб погашення простроченої заборгованості:

1) через установу банку на розрахунковий рахунок Позикодавця з призначенням платежу:

«Погашення заборгованості згідно договору позики № _________________ від « » 20__ р. , (Прізвище Ім’я по батькові), рнокпп « _____ »